Politica de Retur

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.  Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Returnarea produselor se poate face inclusiv in urmatoarele situatii:

  1. Ati primit alt produs / alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Vanzator
  2. Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport , va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! , In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
  3. Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.

Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat/transport) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte:

  • zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri ,
  • urme de lichid , sau
  • lipsuri cantitative,

Ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunta unilateral contractul (nu isi poate exercita dreptul la retragere) in cazurile prevazute in art. 16 din ordonanta de urgenta 34/2014.

  • produse la metru, taiate, decupate
  • vopsea mixata colorata
  • produse lemnoase prelucrate (debitate, cantuite)
  • produse deteriorate si neacoperite de garantie
  • produse pe comanda speciala.

Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 14 de zile de la data comunicarii catre IzoHaus la [email protected] sau la telefonul de contact 0785 390 390. Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vanzari va va ajuta cu tot acest proces de returnare si pentru a alege metoda potrivita de transport.

Dupa returnarea produselor si receptionarea lor, se initiaza transferul bancar catre contul indicat de client consilierului de vanzari sau, in situatia platii comenzii cu cardul, catre contul de card folosit initial de catre client.